Reis naar Milford Sound - Reisverslag uit Milford Sound, Nieuw Zeeland van M Wolting - WaarBenJij.nu Reis naar Milford Sound - Reisverslag uit Milford Sound, Nieuw Zeeland van M Wolting - WaarBenJij.nu

Reis naar Milford Sound

Door: MW

Blijf op de hoogte en volg M

20 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Milford Sound

20 januari, dinsdag
Reis naar Milford Sound.

Vandaag maar weer een relaxed ontbeten, gepraat met de Janice. Zij is eigenaar van Cathadral Peaks B&B. zij heeft mij heel veel adviezen gegeven wat ik zou kunnen doen. Ik ben maar gewoon aan de reis naar Milford Sound begonnen en ik zag wel waar ik allemaal zou stoppen en of ik de Milford Sound trip ook zou gaan doen. Het is ongeveer 1,5 uur rijden.
Na ongeveer 2 tot 2,5 uur was ik nog geen 30 km van B&B, dus ik had al zoon idee dat ik het niet ging redden om de Milford Sound cruise te gaan doen. Wel ben ik op heel veel leuke locaties gestopt.
Stukje off road driving, Het bekende “grote” mirror lake bezocht.
En heel veel leuke foto’s gemaakt.
De weg er naar toe is zo ongelofelijk mooi, veel bochten werk en omdat ik pas rond 1700 in de buurt van MS was, was het ontzettend rustig op de weg.
Ik kon dus heerlijk doorrijden, veel stoppen, veel kodak momentjes.
Tussenstand, ruim 1100 foto’s en filmpjes.
Tegen de tijd dat ik terug ging, begon het donker te worden. In het donker is het nog magischer, nog bijzonderder dan overdag.
Tussen door maar ff met Janice gebeld om te laten weten dat ik onderweg was, maar de eerste tig kilometers was er helemaal geen bereik. Toen er eindelijk bereik was heb ik maar even gebeld
Het was rond half 12, 12 uur toen ik terug was.
Het was, prachtig, maar erg vermoeiend.

  • 02 Februari 2015 - 11:18

    Gerard:

    Heyy Marcel.

    Het is leuk al je verhalen te lezen. We zijn benieuwd naar al je mooie foto's.
    Ik zet de koffie vast klaar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Milford Sound

Nieuw Zeeland

Rond reis Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2015

Filmpjes

07 Februari 2015

Thuis

06 Februari 2015

Op weg naar huis

05 Februari 2015

Dolfijnen zwemmen, met gevaarlijke verrassing

04 Februari 2015

Walvis spotten, eindelijk
M

Actief sinds 08 Jan. 2015
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 7714

Voorgaande reizen:

15 Januari 2015 - 07 Februari 2015

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: