KM stand verdubbeld met rondreizen - Reisverslag uit Omarama, Nieuw Zeeland van M Wolting - WaarBenJij.nu KM stand verdubbeld met rondreizen - Reisverslag uit Omarama, Nieuw Zeeland van M Wolting - WaarBenJij.nu

KM stand verdubbeld met rondreizen

Door: MW

Blijf op de hoogte en volg M

24 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Omarama

24 januari, zaterdag
Hawea/Wanaka naar Omarama
Eerst lekker relaxed ontbeten, Jeanne is een gezellige kletser, die de hele tijd door kan praten en dat heb ik gemerkt ook :-)
Het was een dag waar ik weinig heb gedaan. Voordat ik bij de B&B weg was, was het al bijna 12 uur. Beetje rond gereden richting Omarama, wat langs meertjes en riviertjes gelopen. De km stand heb ik vandaag verdubbeld stond (afgerond) op 1800, nu afgerond de 3600, het gaat de goede kant op. Maar verder niet zo hele drukke dag gemaakt. Lekker relaxen. Fruit cocktail gegeten/gedronken in Omarama en weer terug richting Wanaka gereden.
Aan het einde van de dag heb ik Stacey nog even gesproken, over zijn farm. Tenminste, die leaset hij van de eigenaren. Hij zei dat morgen nog wat schapen moesten verhuizen, waarbij ze een stuk over de highway heen moesten. Ik heb gevraagd of ik op de farm mocht komen rond kijken, dat was geen probleem, maar hij vroeg zelfs of ik wou helpen met het verplaatsen van de schapen. Dat leek me erg leuk, dus morgen vroeg uit de veren…….

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Omarama

Nieuw Zeeland

Rond reis Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2015

Filmpjes

07 Februari 2015

Thuis

06 Februari 2015

Op weg naar huis

05 Februari 2015

Dolfijnen zwemmen, met gevaarlijke verrassing

04 Februari 2015

Walvis spotten, eindelijk
M

Actief sinds 08 Jan. 2015
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 7717

Voorgaande reizen:

15 Januari 2015 - 07 Februari 2015

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: