vervolg doubtfull sound overnight cruise - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van M Wolting - WaarBenJij.nu vervolg doubtfull sound overnight cruise - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van M Wolting - WaarBenJij.nu

vervolg doubtfull sound overnight cruise

Door: MW

Blijf op de hoogte en volg M

22 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Wanaka

22 januari donderdag
Vervolg Doubtfull Sound Cruise en vertrek naar Wanaka

Volgende ochtend weer gaan varen, om na ongeveer een half uurtje hebben we dolfijnen gezien. Die hebben we van behoorlijk dichtbij kunnen bekijken. Ik heb daar hele leuke foto’s en een filmpje van. Na ongeveer een uurtje varen hebbben ze de boot ergens in een baai weer even stil gelegd. Maar nu werd er verzocht om ongeveer 10 minuten helemaal niks te doen, te zeggen, zelfs geen foto’s te maken. De motoren en generatoren van het schip gingen uit en het enige dat je hoorde was …… vogels, watervallen, vogels, watervallen …… Oja en watervallen en vogels.
Wat een rust, dat gaf een heel fijn gevoel, ik kreeg gewoon een glimlach bij het luisteren naar niks, behalve dan vogels, watervallen en water dat tegen de rotsen aan slaat.
Dat is wat anders dan die hardstyle feesten waar ik ook heen ga, hahaha.
Toen was het weer tijd om terug te gaan, kort samengevat: terug varen, busrit over de berg, ferry terug naar Pearl Harbor.
Het zou een van mijn langere ritjes worden, maar ik had niet gedacht dat het zo lange rit zou worden.
Na de kaart bestudeert te hebben, want ik had geen zin om weer verkeerd te rijden, zag ik dat ik vanaf Red Hill Road zo door kon richting de route 6. Er is maar 1 hoofdweg/Highway, dus wat kan er fout gaan kun je denken. Nou heel simpel, bij Red Hill Road ga je rechtsaf de highway 6 op ipv linksaf de highway 6…….
Het was een hele mooie route, waar ik een heel mooi water, natuurgebied heb gezien. Rakatu Wetlands, deze zou ik anders nooit hebben gezien. Foto’s komen eraan zodra ik weer een goede internet verbinding heb.
Ondertussen wel dik 50 km te ver naar het zuiden gereden ipv naar het noorden, omhoog. Dus dat is met max van 100 km per uur, en de Kodak momentjes toch dik 2 uur extra reistijd. En het was al een vrij lange route. Ik kwam dan ook erg laat aan in Wanaka. Ergens rond 10 uur pm (22:00).
Met veel moeite heb ik een ander nummer kunnen achterhalen om de host, te laten weten dat ik iets verlaat ben. Ze waren blij dat ik had gebeld en ze er verder geen zorgen meer om hoefden te maken.

Moe, erg moe, van de mooie reis, heb ik heerlijk geslapen…………………….

  • 04 Februari 2015 - 10:48

    Gerry & Johanna :

    Hallo vakantie ganger,

    Het heeft eventjes geduurd voordat je weer iets van ons hoort. Wij dachten dat wij automatisch een berichtje kregen van een nieuw verslag maar helaas is dat niet het geval:-(.
    Dus heb ik (Johanna) maar eens gekeken of er nieuws is, nu dat heb ik inmiddels gelezen.
    Je foto's bekeken erg mooi
    Wat heb je veel gezien man, ja het heeft zijn voor en tegen om alleen op reis te gaañ, het zijn keuzes die je maakt.Maar uit je verslag op te maken vermaak jij je echt wel, je onderneemt echt heel veel.
    En nu komt de terugreis reeds in zicht., geniet nog even volop man.
    Wij zullen de mail in de gaten houden.
    Goede voorzetting en tot een volgende x.
    Groeten uit een koud en sneeuwerig Assen.

    Gerry & Johanna

  • 05 Februari 2015 - 18:23

    Roelina:

    hey Max, vind het leuk om je reisverslag te lezen en ben blij dat je zo geniet.
    fijne reis verder en wij lezen het wel weer, xx

  • 08 Februari 2015 - 17:41

    Otto Van Der Veen:

    Mooi dat het goed gaat, en ja een verkeerde richting nemen: gebeurt een ieder weleens.
    We blijven je volgen ! Knuffel .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wanaka

Nieuw Zeeland

Rond reis Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2015

Filmpjes

07 Februari 2015

Thuis

06 Februari 2015

Op weg naar huis

05 Februari 2015

Dolfijnen zwemmen, met gevaarlijke verrassing

04 Februari 2015

Walvis spotten, eindelijk
M

Actief sinds 08 Jan. 2015
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 7740

Voorgaande reizen:

15 Januari 2015 - 07 Februari 2015

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: