Op weg naar huis - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van M Wolting - WaarBenJij.nu Op weg naar huis - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van M Wolting - WaarBenJij.nu

Op weg naar huis

Door: MW

Blijf op de hoogte en volg M

06 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Christchurch

6 februari, vrijdag
Vertrek naar Christchurch
Het was nog dik 2,5 uur rijden naar christchurch, plus je moet op tijd aanwezig zijn. Volgens mij 2 uur van te voren, dus met een ontbijt/lunch pakketje die de gastvrouw voor mij gemaakt heeft onder de arm. Ben ik om 7 uur gaan rijden richting Christchurch.
Zo weinig mogelijk gestopt, om zeker te zijn dat ik (ruim) op tijd op vliegveld zou zijn.
Helaas werd ik op het laatste moment, ongeveer 20 tot 25 km vanaf Christchurch toch verplicht om te stoppen......
Uiteindelijk aangekomen op het vliegveld, de auto geparkeerd, eerst mijn bagage ingecheckt en toen de sleutel ingeleverd bij Europecar balie.
De km stand stond rond de 5000, kan 100 meer of minder zijn geweest, dus ik heb de Quashqai goed ingereden :-)

Toen begon het wachten…., alle electronica uit de tassen en zakken halen bij de douane, door de douane heen, weer inpakken. Vliegen, aankomst in Auckland. Waar het vliegtuig vertraagd was aangekomen, dus dat koste ons extra wachttijd. Daarna het uitstappen, schoonmaken en startklaar maken koste ook extra tijd…., dus ik begon me zorgen te maken met de aansluiting met de vlucht in HK(Hong Kong), tussen door even nagevraagd. Bleek dat ik nu ipv 3 uur, slechts 1,45 uur hoefde te wachten in HK. Dus alleen maar beter. Maar toen moesten we nog langer wachten in Auckland……
Uiteindelijk zijn we gaan vliegen en heb ik ongeveer een uur in HK gewacht voordat we verder door konden naar Nederland. Dat was een mooie aansluiting zo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Nieuw Zeeland

Rond reis Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2015

Filmpjes

07 Februari 2015

Thuis

06 Februari 2015

Op weg naar huis

05 Februari 2015

Dolfijnen zwemmen, met gevaarlijke verrassing

04 Februari 2015

Walvis spotten, eindelijk
M

Actief sinds 08 Jan. 2015
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 7729

Voorgaande reizen:

15 Januari 2015 - 07 Februari 2015

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: