Thuis - Reisverslag uit Nederland, Nederland van M Wolting - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Nederland, Nederland van M Wolting - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: MW

Blijf op de hoogte en volg M

07 Februari 2015 | Nederland, Nederland

7 februari, zaterdag
Echt geslapen heb ik niet tijdens de vluchten.
Er is een moment geweest dat ik echt even paar uur heb geslapen, ik zag dat we nog 8 uur moesten vliegen van HK naar NL, en toen ik weer keek was het nog 4 uur. Dus in die tijd heb ik iig een paar uur geslapen…..Maar over het algemeen waren het haze slaapjes. Films gekeken en naar wat muziek geluisterd. Ik moet zeggen ze hadden een goede selectie films en muziek.
Tussen door had ik de familie al op de hoogte gehouden over mijn reis tijden via de watsapp. Aankomst was 6:12 Nederlandse tijd, dus een paar minuten eerder dan de voorspelling. Tijden het ophalen van mijn bagage had ik al leuke foto’s gekregen van de het ontvangst comité, mijn broer en zijn kinderen Maud en Julius. Anita was thuis gebleven om het ontbijt voor ons klaar te maken.
Bagage opgehaald, en samen met het ontvangst comité eerst kijken wat Anita heeft geregeld. Nou ik was blij verrast toen ik zag hoeveel moeite ze heeft gedaan voor ons. Pistoletjes uit de oven, croissantjes, allerlei soorten beleg. Het was een heel mooi en erg lekker allemaal. Ik heb ze een serie foto’s laten zien, maar lang niet alles. Dat was te veel voor de korte tijd.
Rene heeft me naar Pesse gebracht, daar heb ik ma bij gepraat over de vakantie.
En in de loop van de middag heeft ze uiteindelijk vrij wel alle foto’s gezien, en kort een paar uitgelicht en wat groter op het scherm laten zien. Na het avondeten ben ik naar huis gegaan, film gekeken en bed in gegaan.
Het was uiteindelijk 02:00 uur toen ik in bed lag en ging slapen.

8 februari, zondag
Zondag, slapen….ZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Toen ik wakker werd was het inmiddels 19:00 uur……. Ik had dus 17 uur geslapen….dat is best wel lang….:-)
Ik ben toen wat gaan eten, heb nog even wat tijd gerekt door een film te kijken en om 01:00 ben ik weer bed in gegaan om vervolgens maandag, 9 februari, lekker uitgerust om 0800 wakker te worden.
Einde van mijn Jetlag, einde van mijn vakantie. Ik ben nog wel een paar dagen vrij, maar het is toch anders, nu ik weer thuis ben.
Ik kan gelijk merken dat het “gewone” leven weer begint.

Dus bedankt voor het lezen van de verhalen, en alle leuke reacties.

Ik hoop gauw weer wat te kunnen plaatsen, want dat betekent dat ik weer vakantie heb.
Voor nu….. tot ziens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Nieuw Zeeland

Rond reis Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2015

Filmpjes

07 Februari 2015

Thuis

06 Februari 2015

Op weg naar huis

05 Februari 2015

Dolfijnen zwemmen, met gevaarlijke verrassing

04 Februari 2015

Walvis spotten, eindelijk
M

Actief sinds 08 Jan. 2015
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 7726

Voorgaande reizen:

15 Januari 2015 - 07 Februari 2015

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: