Tussenstop Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van M Wolting - WaarBenJij.nu Tussenstop Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van M Wolting - WaarBenJij.nu

Tussenstop Hong Kong

Door: MW

Blijf op de hoogte en volg M

16 Januari 2015 | Hong Kong, Hong Kong

Nederlandse tijd ben ik rond 12 uur snachts aangekomen, lokale tijd Hong Kong ongeveer 7 uur.
Ik heb not even getwijfeld om Hong Kong in te gaan, omdat ik niet goed wist of ik genoeg tijd heb.
Ik ben blij dat ik het wel gedaan heb.

Wat een steile wegen allemaal..... Gebouwen zo hoog, vooral veel flat gebouwen.
Ik weet nu ook waarom er gelijk zoveel schade is bij een aardbeving hier, de huizen/gebouwen staan op enorme schuine hellingen. Een schokje en het rolt zo de berg af :) Dat zul je wel ergens terug vinden tussen de foto's.

Ik heb niet zo lang rond gelopen, van die steile hellingen wordt je gauw moe.
Beperkt kunnen slapen helpt ook niet echt mee :-)

Maar ik heb een (naar mijn idee) typisch Chinese straat gevonden en doorheen gelopen. Oja ook nog een foto van, maar op mobiel, waarvan batterij leeg is. Die houden jullie te goed.

Nu zit ik te wachten tot dat ik mag boarden/instappen. rond 14:45 lokale tijd, (rond 7:30 ned. tijd)
Ik denk dat ik zo eerst wel genoeg heb verteld, geniet van de foto's.

• 16 Januari 2015 - 07:23

Gerard:

Heyy Marcel

Tot nu toe gaat de reis voorspoedig.
    We kunnen je mooi volgen zo...super voor elkaar!!

Grzz ons

• 16 Januari 2015 - 07:34

Erwin:

Je zult nu wel ongeveer weer instappen voor de volgende vlucht. Goede reis verder. Luuk vond het geweldig op schiphol en heeft uitgebreid staan zwaaien naar een cathay pacific vliegtuig maar later zag ik dat je niet om 12:45 maar om 12:54 bent gaan vliegen dus ik denk dat wij naar de verkeerde hebben gezwaaid. Goede reis en veel plezier hier van uit Coevorden.

• 16 Januari 2015 - 20:23

Otto:

Prettige voortzetting!

• 16 Januari 2015 - 22:41

Roelina:

fijne reis verder, geniet ervan, xx