Tussenstop Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van M Wolting - WaarBenJij.nu Tussenstop Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van M Wolting - WaarBenJij.nu

Tussenstop Hong Kong

Door: MW

Blijf op de hoogte en volg M

16 Januari 2015 | Hong Kong, Hong Kong

Nederlandse tijd ben ik rond 12 uur snachts aangekomen, lokale tijd Hong Kong ongeveer 7 uur.
Ik heb not even getwijfeld om Hong Kong in te gaan, omdat ik niet goed wist of ik genoeg tijd heb.
Ik ben blij dat ik het wel gedaan heb.

Wat een steile wegen allemaal..... Gebouwen zo hoog, vooral veel flat gebouwen.
Ik weet nu ook waarom er gelijk zoveel schade is bij een aardbeving hier, de huizen/gebouwen staan op enorme schuine hellingen. Een schokje en het rolt zo de berg af :) Dat zul je wel ergens terug vinden tussen de foto's.

Ik heb niet zo lang rond gelopen, van die steile hellingen wordt je gauw moe.
Beperkt kunnen slapen helpt ook niet echt mee :-)

Maar ik heb een (naar mijn idee) typisch Chinese straat gevonden en doorheen gelopen. Oja ook nog een foto van, maar op mobiel, waarvan batterij leeg is. Die houden jullie te goed.

Nu zit ik te wachten tot dat ik mag boarden/instappen. rond 14:45 lokale tijd, (rond 7:30 ned. tijd)
Ik denk dat ik zo eerst wel genoeg heb verteld, geniet van de foto's.

  • 16 Januari 2015 - 07:23

    Gerard:

    Heyy Marcel

    Tot nu toe gaat de reis voorspoedig.
    We kunnen je mooi volgen zo...super voor elkaar!!


    Grzz ons

  • 16 Januari 2015 - 07:34

    Erwin:

    Je zult nu wel ongeveer weer instappen voor de volgende vlucht. Goede reis verder. Luuk vond het geweldig op schiphol en heeft uitgebreid staan zwaaien naar een cathay pacific vliegtuig maar later zag ik dat je niet om 12:45 maar om 12:54 bent gaan vliegen dus ik denk dat wij naar de verkeerde hebben gezwaaid. Goede reis en veel plezier hier van uit Coevorden.

  • 16 Januari 2015 - 20:23

    Otto:

    Prettige voortzetting!

  • 16 Januari 2015 - 22:41

    Roelina:

    fijne reis verder, geniet ervan, xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hong Kong

Nieuw Zeeland

Rond reis Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2015

Filmpjes

07 Februari 2015

Thuis

06 Februari 2015

Op weg naar huis

05 Februari 2015

Dolfijnen zwemmen, met gevaarlijke verrassing

04 Februari 2015

Walvis spotten, eindelijk
M

Actief sinds 08 Jan. 2015
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 7721

Voorgaande reizen:

15 Januari 2015 - 07 Februari 2015

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: