Wanaka - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van M Wolting - WaarBenJij.nu Wanaka - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van M Wolting - WaarBenJij.nu

Wanaka

Door: MW

Blijf op de hoogte en volg M

23 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Wanaka

23 januari vrijdag
Wanaka
Pas tegen 8 uur wakker geworden. Dat is voor het eerst sinds de vakantie
Kennis gemaakt met de mensen die de b&b beheren, dat is voornamelijk Jeanne. Haar man
Stacey, werkt op een boerderij, daar straks meer over. Ze hebben twee kinderen Lilly en Riley en een dog Maggy. Sorry een hond, het engels blijft soms wat hangen :-)
Bleek dat er een nederlands stelletje, Floor en Roger, ook daar zijn ingecheckt. Samen gezellig ontbeten en wat gepraat over onze vakanties. Het was/is een gezellig stel.
Ik ga ze later waarschijnlijk weer ontmoeten, want een paar locaties en activiteiten komen overeen met die van mij.
Op advies van Jeanne ben ik rond gaan kijken in Wanaka/Hawea, via Beacon road. Daar werden (vakantie) huizen gebouwd. Er zaten heeeeeele mooie huizen tussen. Ik heb ook alvast een stuk grond uitgezocht :-)
Wezen pootje baden bij verscheidene strandjes, Jeanne heeft suggestie gedaan voor een paar hele rustige stranden waar wat minder toeristen komen. Dat scheelt behoorlijk in aantal mensen, maar toch, ongeacht waar je bent, wat de lokale mensen druk vinden, is volgens onze/mijn maatstaven nog rustig. Er zit een behoorlijk verschil tussen wat zijn druk vinden en wat ik druk vind. Was een leuke trip, leuke foto’s gemaakt die zo aan de muur kunnen.
’s Avonds gegeten bij Sailsz, een pizza met topping, op topping, op topping, kortom heeeeeeel veeel topping op de pizza. Broccoli, paprika’s, kaas, vlees, en kip met honing, beetje Sweet Chili saus er bij op en nog veel meer. Het was een medium pizza (kleinste die ze hadden), maar volgens mij zou ik genoeg hebben gehad aan een xxs versie, maar ik heb me niet laten kennen. Hij is helemaal op gegaan.
Tegen uur of 9 pm, 21:00, was ik weer terug en nu 23:57, zet ik voor nu de laatste letter op papier.
O ja, het is hier heeerlijk warm, rond de 25, her en der een graadje meer of minder. Jullie veel succes met jullie -1 graad .
Ajuuuuuusssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wanaka

Nieuw Zeeland

Rond reis Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2015

Filmpjes

07 Februari 2015

Thuis

06 Februari 2015

Op weg naar huis

05 Februari 2015

Dolfijnen zwemmen, met gevaarlijke verrassing

04 Februari 2015

Walvis spotten, eindelijk
M

Actief sinds 08 Jan. 2015
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 7724

Voorgaande reizen:

15 Januari 2015 - 07 Februari 2015

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: