Awatuna naar Richmond - Reisverslag uit Awatuna, Nieuw Zeeland van M Wolting - WaarBenJij.nu Awatuna naar Richmond - Reisverslag uit Awatuna, Nieuw Zeeland van M Wolting - WaarBenJij.nu

Awatuna naar Richmond

Door: MW

Blijf op de hoogte en volg M

31 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Awatuna

31 januari, zaterdag
Van Awatuna, Hokitika naar Cat’s Pjamas in Richmond
Het was een wat grijzige tocht van Awatuna naar Richmond.
Bij de bekende Pancake rocks, heb ik, je raad het nooit….., pancakes gegeten. Het zag er meer uit als een stuk cake, beetje eierkoek achtig iets, maar smaakte wel ok. De blowholes deden het vandaag niet zo goed. Als de golven op bepaalde snelheid tegen een een aantal rotsen aan slaan, dan zou het water meters hoog moeten op spatten. Maar het deed het niet vandaag. Dus alleen een paar foto’s van de pannekoek rotsen.
Verder doorgereden, tussen door nog ergens gestopt waar ik over de rotsen heb geklommen om en een paar mooie foto’s van de zee te maken. Bij Cape foulwind aangekomen ben ik even bij de seal colony geweest. Om uiteindelijk, laat, zo rond 9:00/9:30 pm in Richmond bij Cat’s Pjama’s aan te komen. De sleutel lag klaar in de zwarte laars, omdat ik zo laat was en ze zelf een andere afspraak had. Toen ik daar was, bleek dat ze alweer thuis was maar al richting bed was gegaan.
Het stukje Cat’s van Cat’s Pjama’s is geen afkorting ofzo van haar naam, maar komt van het woord cat…. als in de Nederlandse vertaling betekent…. Kat(ten)…. Toen ik dat zag begon ik me enige zorgen te maken dat ik morgen met rode geïrriteerde ogen, veel gesnotter en last van mijn neus wakker zou worden….
Maar gelukkig heerlijk geslapen.
Bleek dat ze maar 1 kat had, die vrijwel alleen boven (privé gedeelte) was en/of buiten. Ze kwam, en mocht ook niet, in de kamers van de gasten komen. Het was verder goed schoon en ik heb nergens last van gehad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Awatuna

Nieuw Zeeland

Rond reis Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

24 Maart 2015

Filmpjes

07 Februari 2015

Thuis

06 Februari 2015

Op weg naar huis

05 Februari 2015

Dolfijnen zwemmen, met gevaarlijke verrassing

04 Februari 2015

Walvis spotten, eindelijk
M

Actief sinds 08 Jan. 2015
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 7740

Voorgaande reizen:

15 Januari 2015 - 07 Februari 2015

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: